Você está em: Início > Notícias

Candidaturas a Mestrados

Conferências

• EUMODFRAUD Conference

Call for Papers EUMODFRAUD Conference Topic: Prevention of corruption and fraud in European Funds. Organization: organized by EUMODFRAUD European Research group, Observatório de Economia e... [ ver + ].

• CEF.UP - FIN Webinar

“Specialized Investments and Firms’ Boundaries: Evidence from Textual Analysis of Patents” Michael Weisbach Fisher College of Business (Ohio State University) – joint work... [ ver + ].

• EUMODFRAUD Conference

Provas de Mestrado e Doutoramento

Seminários

• CEF.UP - FIN Webinar

• Seminários

Endogenous Product Design and Quality with Rationally Inattentive Consumers Ricardo Ribeiro 16 de dezembro A Internacionalização do Setor do Vinho do Porto Manuel de Novaes Cabral 15 de... [ ver + ].

Copyright 1996-2021 © Faculdade de Economia da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Última actualização: 2021-05-14 I  Página gerada em: 2021-05-18 às 10:22:17 | Política de Utilização Aceitável | Política de Proteção de Dados Pessoais
SAMA2