Você está em: Início > Notícias

Provas de Mestrado e Doutoramento

Seminários

• DaSSWeb - Imbalanced regression and extreme value prediction

DaSSWeb, Data Science and Statistics Webinar Imbalanced regression and extreme value prediction Rita P. Ribeiro University of Porto & INESC TEC Join   us here .  ABSTRACT ... [ ver + ].

• CEF.UP - WiP Seminar/Webinar

“Pope Francis’ Economics of Fraternity: A Co-Evolutionary Analysis” Fernando Oliveira – Cef.up and University of Auckland  Abstract: “Pope Francis has... [ ver + ].

• CEF.UP - MaR Seminar/Webinar

Internalizing Externalities: Disclosure Regulation for Hydraulic Fracturing, Drilling Activity and Water Quality Giovanna Michelon - Bristol University, UK (joint work with Pietro Bonetti... [ ver + ].

• Seminários

Saptial segregation and urban structure Pascal Mossay 21 de julho A study of intrinsic and extrinsic motivation in social entrepreneurship Raju Paswan 14 de julho Dissimilarity of aggregated... [ ver + ].

Copyright 1996-2022 © Faculdade de Economia da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Última actualização: 2022-05-20 I  Página gerada em: 2022-05-21 às 08:12:14 | Política de Utilização Aceitável | Política de Proteção de Dados Pessoais
SAMA2