Go to:
Logótipo
Você está em: Start » Publications » View » Ensino superior e formação de professores: aspectos identitários profissionais dos formadores em questão
Publication

Ensino superior e formação de professores: aspectos identitários profissionais dos formadores em questão

Title
Ensino superior e formação de professores: aspectos identitários profissionais dos formadores em questão
Type
Summary of Presentation in an International Conference
Year
2010
Authors
Leanete Thomas Dotta
(Author)
FPCEUP
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Amélia Lopes
(Author)
FPCEUP
Luciana Maria Giovanni
(Author)
FPCEUP
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Conference proceedings International
Pages: 16-16
Congresso Ibérico "Ensino Superior em Mudança: Tensões e Possibilidades"
Braga, 25 a 26 de Fevereiro de 2010
Scientific classification
FOS: Social sciences > Educational sciences
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
License type: Click to view license CC BY-NC
Documents
File name Description Size
Ensino superior e formacao de professores resumo... 54.12 KB
Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Medicina da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-10-03 at 11:39:34
Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal | Política de Captação e Difusão da Imagem Pessoal em Suporte Digital