Go to:
Logótipo
Você está em: Start » Publications » View » Gestão da qualidade : a importância dos conceitos, das atitudes e das técnicas, partes I e II
Publication

Gestão da qualidade : a importância dos conceitos, das atitudes e das técnicas, partes I e II

Title
Gestão da qualidade : a importância dos conceitos, das atitudes e das técnicas, partes I e II
Type
Article in National Scientific Journal
Year
1989
Authors
José António Cabral
(Author)
FEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications View Authenticus page Without ORCID
Journal
Vol. 22
Pages: 10-15
ISSN: 0870-0702
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
No. of pages: 6
Documents
We could not find any documents associated to the publication.
Related Publications

Of the same authors

U.Porto Human Resources 2008 (2008)
Technical Report
José António Sarsfield Cabral; Paula Pechincha
U.Porto Human Resources 2007 (2008)
Technical Report
José António Sarsfield Cabral; Paula Pechincha
Unidades de I&D FCT (2008)
Technical Report
José António Sarsfield Cabral; Paula Pechincha

See all (191)

Of the same journal

Uma Reflexão sobre a Organização da Manutenção (2007)
Article in National Scientific Journal
Luis Andrade Ferreira
Um Problema de Manutenção em Componentes de Viaturas de Recolha de Resíduos Sólidos Urbanos (2002)
Article in National Scientific Journal
Luis Saleiro; José Luís Soares Esteves
Técnicas de atenuação da ocorrência e dos efeitos dos transitórios de tensão em motores de indução trifásicos de baixa tensão (2005)
Article in National Scientific Journal
Fernando E. Ferreira; Carlos Manuel de Araújo Sá; Joaquim F. S. Carvalho
TASIO - Sistema de Tele-Assistência Técnica (2003)
Article in National Scientific Journal
Carlos Araújo Sá

See all (23)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Medicina da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-07-24 at 04:17:21
Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal | Política de Captação e Difusão da Imagem Pessoal em Suporte Digital