Go to:
Logótipo
Você está em: Start » Publications » View » Evolução das crenças dos futuros professores sobre o objetivo da educação física: Implicações para a reconstrução da disciplina pós-pandemia
Publication

Evolução das crenças dos futuros professores sobre o objetivo da educação física: Implicações para a reconstrução da disciplina pós-pandemia

Title
Evolução das crenças dos futuros professores sobre o objetivo da educação física: Implicações para a reconstrução da disciplina pós-pandemia
Type
Summary of Presentation in a National Conference
Year
2023
Authors
Margarida Barros
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Isabel Mesquita
(Author)
FADEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS View ORCID page
Paula Queirós
(Author)
FADEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS View ORCID page
Scientific classification
FOS: Social sciences
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
We could not find any documents associated to the publication.
Related Publications

Of the same authors

Impacto do Modelo de Educação Desportiva na motivação doas alunos para as aulas de Atletismo em Educação Física (2022)
Summary of Presentation in a National Conference
Margarida Barros; Paula Queirós; Isabel Mesquita; Ana Rita Águeda
Explorando as crenças dos estudantes de formação inicial de professores acerca dos objetivos da Educação Física (2022)
Summary of Presentation in a National Conference
Margarida Barros; Paula Queirós; Isabel Mesquita; Ana Rita Águeda
A importância da reflexão docente para a aprendizagens dos alunos: O testemunho de uma estudante-estagiária de Educação Física (2022)
Summary of Presentation in a National Conference
Ana Águeda; Paula Queirós; Isabel Mesquita; Margarida Barros
School-based research to inform teacher education: Students’ perception about learning through different teaching models (2022)
Summary of Presentation in an International Conference
Margarida Barros; Isabel Mesquita; Paula Silva; Paula Queirós

See all (7)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Medicina da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-10-02 at 06:56:53
Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal | Política de Captação e Difusão da Imagem Pessoal em Suporte Digital