Go to:
Logótipo
Você está em: Start » Publications » View » Formar professores de educação física para a inclusão: Uma experiência pedagógica sustentada numa aprendizagem transformadora
Publication

Formar professores de educação física para a inclusão: Uma experiência pedagógica sustentada numa aprendizagem transformadora

Title
Formar professores de educação física para a inclusão: Uma experiência pedagógica sustentada numa aprendizagem transformadora
Type
Summary of Presentation in a National Conference
Year
2023
Authors
Elsa Ribeiro-Silva
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Paula Batista
(Author)
FADEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications View Authenticus page Without ORCID
Conference proceedings National
Pages: 47-48
Currículo, avaliação, formação e tecnologias educativas
Porto, 11 a 13 de setembro de 2023
Scientific classification
FOS: Social sciences
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
We could not find any documents associated to the publication.
Related Publications

Of the same authors

Construção de instrumentos pedagógicos digitais para o ensino da Educação Física: Uma experiência de aprendizagem baseado em projeto (2023)
Educational Publication
Elsa Ribeiro-Silva; Maria Luisa Santos-Pastor; Catarina Amorim; Paula Batista
Identidade profissional docente em educação física de estudantes-estagiários portugueses e chilenos (2023)
Summary of Presentation in a National Conference
Constanza Cisternas Villalobos ; Elsa Ribeiro-Silva; Paula Batista; Eugenio Merellano
Professional Identity and Teaching Perspectives Construction in Teacher Education: Project PITE (2019)
Summary of Presentation in an International Conference
Paula Batista; Elsa Ribeiro-Silva; José Luís Aparício
Trends of active learning in higher education and students’ well-being: A literature review (2022)
Article in International Scientific Journal
Elsa Ribeiro-Silva; Catarina Amorim; José Luis Aparicio-Herguedas; Paula Batista

See all (10)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Medicina da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-07-22 at 06:23:14
Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal | Política de Captação e Difusão da Imagem Pessoal em Suporte Digital