Go to:
Logótipo
Você está em: Start » Publications » View » Educação em emergência: conhecimento endógeno e redução do risco de desastre em educação em Moçambique: um estudo de caso: síntese informativa dos resultados do projeto
Publication

Educação em emergência: conhecimento endógeno e redução do risco de desastre em educação em Moçambique: um estudo de caso: síntese informativa dos resultados do projeto

Title
Educação em emergência: conhecimento endógeno e redução do risco de desastre em educação em Moçambique: um estudo de caso: síntese informativa dos resultados do projeto
Type
Technical Report
Year
2022
Authors
Teresa Medina
(Author)
FPCEUP
Júlio Santos
(Author)
FPCEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS Without ORCID
Alexandra Sá Costa
(Author)
FPCEUP
Elisabete Ferreira
(Author)
FPCEUP
Luis Muengua
(Author)
Other
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS Without ORCID
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Technical
Documents
We could not find any documents associated to the publication.
Related Publications

Of the same authors

Educação em situação de emergência: conhecimento endógeno e redução do risco de desastre em educação em Moçambique: um estudo de caso (2023)
Educational Publication
Teresa Medina; Júlio Santos; Alexandra Sá Costa; Elisabete Ferreira; João Caramelo; Luís Muengua
Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Medicina da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-07-21 at 14:29:00
Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal | Política de Captação e Difusão da Imagem Pessoal em Suporte Digital