Go to:
Logótipo
Você está em: Start » Publications » View » Aprender a ser professor em comunidade de prática: um estudo com estudantes estagiários de educação física.
Publication

Aprender a ser professor em comunidade de prática: um estudo com estudantes estagiários de educação física.

Title
Aprender a ser professor em comunidade de prática: um estudo com estudantes estagiários de educação física.
Type
Summary of Presentation in an International Conference
Year
2014
Authors
I. Cardoso
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Amândio Braga Santos Graça
(Author)
FADEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS View ORCID page
Paula Batista
(Author)
FADEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications View Authenticus page Without ORCID
Conference proceedings International
Scientific classification
FOS: Social sciences
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
We could not find any documents associated to the publication.
Related Publications

Of the same authors

The role of teacher training to professional identity development: The physical education pre-service teacher¿s perspective [resumo] (2011)
Summary of Presentation in an International Conference
I. Cardoso; A. Pereira; Paula Batista; Amândio Braga Santos Graça
The potential of visual methods for capturing the daily life practices of pre-service Portuguese PE teachers [resumo] (2011)
Summary of Presentation in an International Conference
Mariana Cunha; I. Cardoso; Paula Batista; A. Pereira; Amândio Braga Santos Graça
Reflecting upon being a physical education teacher: The visual methods as a way to capture meanings and thoughts [resumo[ (2011)
Summary of Presentation in an International Conference
Mariana Cunha; I. Cardoso; Paula Batista; A. Pereira; Amândio Braga Santos Graça
A construção da identidade do professor de educação física: um processo simultaneamente biográfico e relacional. (2014)
Summary of Presentation in an International Conference
I. Cardoso; Paula Batista; Amândio Braga Santos Graça
Aprender a ser professor em comunidade de prática: Um estudo com estudantes estagiários de educação física (2014)
Chapter or Part of a Book
I. Cardoso; Paula Batista; Amândio Braga Santos Graça

See all (6)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Medicina da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-08-24 at 11:17:45
Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal | Política de Captação e Difusão da Imagem Pessoal em Suporte Digital