Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > Inteligência de mercado como um processo de gestão da informação e do conhecimento: proposta de oficinas de capacitação setoriais
Publication

Inteligência de mercado como um processo de gestão da informação e do conhecimento: proposta de oficinas de capacitação setoriais

Title
Inteligência de mercado como um processo de gestão da informação e do conhecimento: proposta de oficinas de capacitação setoriais
Type
Book
Year
2015
Authors
Jamil, George Leal
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Silva, Armando Malheiro da
(Author)
FLUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications View Authenticus page View ORCID page
Scientific classification
CORDIS: Social sciences > Economics > Management studies
FOS: Social sciences
Other information
Subject: Gestão da informação
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
No. of pages: 213
ISBN: 978-989-729-159-3
Documents
We could not find any documents associated to the publication.
Related Publications

Of the same scientific areas

A Diversidade Tecnológica na Comunidade Europeia (1993)
Article in International Scientific Journal
Maria Isabel R. T. Soares

Of the same editor

Uma história da imprensa lusófona (2016)
Book
Sousa, Jorge Pedro ; Lima, Helena ; Holhfeldt, Antonio 1948-; Barbosa, Marialva
Semiótica, Consumo e Publicidade (2014)
Book
Rosa, António Machuco

See all (14)

Recommend this page Top