Saltar para:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Início > Cursos > Projects / Dissertations / Theses > Tese de Mestrado em Economia e Administração de Empresas
Opções

Tese de Mestrado em Economia e Administração de Empresas

How does storytelling for vegan industrialized products influence consumer’s purchase intention? Analysed through the Stimulus-Organism-Response (SOR) model.

Student: Giovana Hernandes da Silva
Student No.: 201903919
Supervisors: Raquel Filipa do Amaral Chambre de Meneses Soares Bastos Moutinho
 
Status: Concluído
Since: 24-OUT-2024
 
Start: 05-SET-2023
Thesis Submission: 14-JUN-2024
Defence: 14-OUT-2024
   
Thesis Title: How does storytelling for vegan industrialized products influence consumer’s purchase intention? Analysed through the Stimulus-Organism-Response (SOR) model.
Provisional Title: How do storytelling for vegan industrialized products influence consumer’s purchase intention? Analyzed through the Stimulus-Organism-Response (SOR) model.

Selection Panel

Name Role
Manuel Duarte Rocha Presidente
Arnaldo Coelho Arguente
Raquel Meneses Vogal Orientador
Recomendar Página Voltar ao Topo
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Economia da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z
Página gerada em: 2025-08-20 às 20:55:51 | Política de Privacidade | Política de Proteção de Dados Pessoais | Denúncias
SAMA2