Saltar para:
Logótipo
Você está em: Início > Publicações > Visualização > Practical Outputs to ApplyDigital Tools in Lifelong Learning: Modern Project

Practical Outputs to ApplyDigital Tools in Lifelong Learning: Modern Project

Título
Practical Outputs to ApplyDigital Tools in Lifelong Learning: Modern Project
Tipo
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Ano
2017-07-04
Autores
Alfredo Soeiro
(Autor)
FEUP
Carme Royo
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Francesca Uras
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Indexação
Publicação em ISI Proceedings ISI Proceedings
Classificação Científica
CORDIS: Ciências Tecnológicas
FOS: Ciências da engenharia e tecnologias
Outras Informações
Resumo (PT):
Abstract (EN): The MODERN project aims to help you teach more effectively through incorporating new digital learning tools into your day to day teaching delivery. It is expected MODERN will be a key resource in teacher and trainers´ professional development. It has been identified, assessed and categorised the latest and best digital learning tools. This is a project with a website that has actually had real educators looking at and rating every tool. Want to find the best tools for creating courses? Done! Want to find the best tool for testing students? Done! Want to find the best tools for project work? Done! In fact, the unique 10 category classification system makes it easy for anyone to find the best tool for the learning objective that anyone wants to achieve.
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Nº de páginas: 4
Documentos
Nome do Ficheiro Descrição Tamanho
160 Paper 151.60 KB
Publicações Relacionadas

Dos mesmos autores

MODERN PROJECT - USEFUL TOOLKIT DEMONSTRATION TO EVALUATE AND USE DIGITAL TOOLS IN EDUCATIONAL SCENARIOS (2017)
Poster em Conferência Internacional
Alfredo Soeiro; Carme Royo; Francesca Uras
Tools to promote cultural diversity in higher education: the HE4u2 project (2018)
Artigo em Revista Científica Internacional
José Pedro Amorim; Amandine Bernal; Sofia Castanheira Pais; Françoise De Viron; Josephine Finn; Camilla Fitzsimons; Bernie Grummell; Timo Halttunen; Beate Hörr; Amélia Lopes; Kia Lundqvist; Isabel Menezes; Tiago Neves; Agnes Raschauer; Katharina Resch; Carme Royo; Alfredo Soeiro; Iris Thimm; Francesca Uras; Leena Vanhakyla...(mais 1 autor)
SKILLS GAP ¿ SOLUTION MAY BE WITH DIGITAL SKILLS ACCELERATOR PROJECT (2018)
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Alfredo Soeiro; Francesca Uras; Carme Royo
Recomendar Página Voltar ao Topo
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Arquitectura da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2024-11-05 às 10:45:54 | Política de Utilização Aceitável | Política de Proteção de Dados Pessoais | Denúncias