Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > Os videojogos sérios como uma tecnologia educativa: que potencialidades e limitações?
Publication

Os videojogos sérios como uma tecnologia educativa: que potencialidades e limitações?

Title
Os videojogos sérios como uma tecnologia educativa: que potencialidades e limitações?
Type
Article in International Conference Proceedings Book
Year
2018
Authors
Hugo Santos
(Author)
FPCEUP
View Personal Page Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS Without ORCID
Lucinda Saldanha
(Author)
FPCEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS Without ORCID
Conference proceedings International
Pages: 213-224
I Seminário Internacional Currículo, Avaliação, Formação e Tecnologias educativas (CAFTe)
Porto, 9 e 10 de julho de 2018
Other information
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
File name Description Size
213-224 394.02 KB
Related Publications

Of the same authors

Civic and political transgressions in videogames: the views and experiences of the players (2018)
Article in International Conference Proceedings Book
Hugo Santos; Lucinda Saldanha; Marta Pinto; Pedro D. Ferreira
Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Reitoria da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-07-30 14:28:16 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal