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Order tracking systems An analysis of B2B customer satisfaction

Título
Order tracking systems An analysis of B2B customer satisfaction
Tipo
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Ano
2022
Autores
de Abreu, ME
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Viegas, S
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Barbosa, B
(Autor)
FEP
Ata de Conferência Internacional
17th Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI 2022
22 June 2022 through 25 June 2022
Indexação
Publicação em ISI Web of Knowledge ISI Web of Knowledge - 0 Citações
Publicação em Scopus Scopus - 0 Citações
Outras Informações
ID Authenticus: P-00W-YPM
Abstract (EN): In today's highly competitive economy, using technology to increase customer satisfaction is vital for companies. Thus, this article analyzes the relationship between order tracking and customer satisfaction, to answer the following research question: How do order tracking systems influence B2B customer satisfaction with transport companies. A qualitative study was carried out consisting of semi-structured interviews with 12 professionals in the field of logistics with experience in tracking systems in different business sectors. The study was conducted in 2021 in Portugal. According to the opinions collected in the interviews, it was possible to understand that time savings and the speed of obtaining information, among other factors, were the benefits most highlighted by customers, which contribute to satisfaction with logistics companies. Thus, it is concluded that it will be advantageous for transport and logistics companies to provide an order tracking system to their B2B customers, to contribute to the satisfaction and loyalty of these customers, as well as to improve logistics processes.
Idioma: Português
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Nº de páginas: 6
Documentos
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