Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > A avaliação da escola como um dispositivo de prática reflexiva dos professores: a aprendizagem, a vontade, a emoção e a partilha
Publication

A avaliação da escola como um dispositivo de prática reflexiva dos professores: a aprendizagem, a vontade, a emoção e a partilha

Title
A avaliação da escola como um dispositivo de prática reflexiva dos professores: a aprendizagem, a vontade, a emoção e a partilha
Type
Summary of Presentation in a National Conference
Year
2009
Authors
Elisabete Ferreira
(Author)
FPCEUP
Mariana Espogeira
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Conference proceedings National
Pages: 60-60
X Congresso da Sociedade Portuguesa de Ciências da Educação
Bragança, 30 de Abril a 2 de Maio de 2009
Scientific classification
FOS: Social sciences > Educational sciences
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
License type: Click to view license CC BY-NC
Documents
File name Description Size
pag. 60 53.85 KB
Recommend this page Top