Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > A formação contínua de professores vista por directores dos CFAE: alguns resultados preliminares de um estudo de avaliação
Publication

A formação contínua de professores vista por directores dos CFAE: alguns resultados preliminares de um estudo de avaliação

Title
A formação contínua de professores vista por directores dos CFAE: alguns resultados preliminares de um estudo de avaliação
Type
Summary of Presentation in a National Conference
Year
2009
Authors
Ana Mouraz
(Author)
FPCEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications View Authenticus page View ORCID page
Amélia Lopes
(Author)
FPCEUP
Conference proceedings National
Pages: 52-53
X Congresso da Sociedade Portuguesa de Ciências da Educação
Bragança, 30 de Abril a 2 de Maio de 2009
Scientific classification
FOS: Social sciences > Educational sciences
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
License type: Click to view license CC BY-NC
Documents
File name Description Size
pag. 52-53 73.56 KB
Related Publications

Of the same authors

Inter-institutional Peer Observation of Classes - a powerful tool to improve the quality of teaching and learning (2010)
Poster in an International Conference
José Manuel Martins Ferreira; Ana Mouraz Lopes; Amélia Lopes; Rui Trindade
From peer to peer: an opportunity to improve observers' professional development (2011)
Poster in an International Conference
José Martins Ferreira; Ana Mouraz; Amélia Lopes
Migrações digitais e inovação curricular: sobre experiências de professores com mais de 50 anos (2021)
Book
Ana Mouraz; Amélia Lopes; José Carlos Morgado; Angélica Monteiro
Formação contínua de professores 1992-2007: contributos de investigação para uma apreciação retrospectiva (2011)
Book
Amélia Lopes; Ana Mouraz; Elisabete Ferreira; Fátima Pereira; Preciosa Fernandes; Jacinta Moreira; Lurdes Lima; Lurdes Rodrigues
Veteran teachers and the challenges of curriculum innovation (2020)
Chapter or Part of a Book
Ana Mouraz; Amélia Lopes; José Carlos Morgado; Ana Cristina Torres

See all (20)

Recommend this page Top