Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > Educação em situação de emergência: conhecimento endógeno e redução do risco de desastre em educação em Moçambique: um estudo de caso
Publication

Educação em situação de emergência: conhecimento endógeno e redução do risco de desastre em educação em Moçambique: um estudo de caso

Title
Educação em situação de emergência: conhecimento endógeno e redução do risco de desastre em educação em Moçambique: um estudo de caso
Type
Technical Report
Year
2022
Authors
Teresa Medina
(Author)
FPCEUP
Júlio Santos
(Author)
FPCEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS Without ORCID
Alexandra Sá Costa
(Author)
FPCEUP
Elisabete Ferreira
(Author)
FPCEUP
Luís Muengua
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Technical
No. of pages: 25
Documents
We could not find any documents associated to the publication with allowed access.
Recommend this page Top