Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > Mediação da Aprendizagem Baseada na Resolução de Problemas: Dificuldades e constrangimentos.
Publication

Mediação da Aprendizagem Baseada na Resolução de Problemas: Dificuldades e constrangimentos.

Title
Mediação da Aprendizagem Baseada na Resolução de Problemas: Dificuldades e constrangimentos.
Type
Summary of Presentation in an International Conference
Year
2014
Authors
Joana Torres
(Author)
FCUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS Without ORCID
Conference proceedings International
PANPBL2014 - Conferência internacional – Do texto ao contexto. Concepción, Disponível em: http://ubiobio.cl/pbl2014/admin/resumen_full/
Chile: Universidad del Bío-Bío.
Scientific classification
CORDIS: Social sciences > Educational sciences > Teaching methods
FOS: Social sciences > Educational sciences
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Notes: Vasconcelos, C. & Torres, J. (2014). Mediação da Aprendizagem Baseada na Resolução de Problemas: Dificuldades e constrangimentos. PANPBL2014 - Conferência internacional – Do texto ao contexto. Concepción, Chile: Universidad del Bío-Bío. Disponível em: http://ubiobio.cl/pbl2014/admin/resumen_full/
Documents
We could not find any documents associated to the publication.
Related Publications

Of the same authors

Os modelos e a modelação na formação inicial de professores de biologia e geologia. (2014)
Summary of Presentation in a National Conference
Joana Torres; Clara Vasconcelos
What happens to the boats? A look into tsunami and earthquakes geoscientific literacy. (2014)
Summary of Presentation in an International Conference
Clara Vasconcelos; Joana Costa; Joana Torres; António Almeida; Rui Moura
Prospective science teachers’ views of Problem-Based Learning (2014)
Summary of Presentation in an International Conference
Sara Moutinho; Joana Torres; Raquel Martins; Clara Vasconcelos
Models in geoscience classes: Prospective science teachers ‘opinions after an intervention programme. (2014)
Summary of Presentation in an International Conference
Joana Torres; Clara Vasconcelos

See all (24)

Of the same scientific areas

Mudança de paradigma no ensino da Bioquímica na licenciatura em Ciências da Nutrição na Universidade do Porto (2012)
Poster in an International Conference
Martins, MJ; Torres, D; Azevedo, I; Alçada, MN; Martel, F; Keating, K; Guimarães, JT; Faria, A; Calhau, C; Gonçalves, P; Negrão, R; Monteiro, R; Fontes, R; Ferreira, MA
Moodle Formative Assessment in Introductory Physics Courses (2016)
Summary of Presentation in a National Conference
Teresa Seixas; M. A. Salgueiro da Silva

See all (24)

Recommend this page Top