Go to:
Logótipo
You are here: Start > Publications > View > Humanização e formação de professores/as: contributos de uma comunidade de prática baseada em mindfulness: um estudo exploratório.
Programa de formação da Biblioteca para o primeiro semestre já está disponível
Publication

Humanização e formação de professores/as: contributos de uma comunidade de prática baseada em mindfulness: um estudo exploratório.

Title
Humanização e formação de professores/as: contributos de uma comunidade de prática baseada em mindfulness: um estudo exploratório.
Type
Summary of Presentation in a National Conference
Year
2023
Authors
Filipa Soares
(Author)
Other
Amélia Lopes
(Author)
FPCEUP
Carla Serrão
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Elisabete Ferreira
(Author)
FPCEUP
Conference proceedings National
Pages: 85-85
VII ENJIE - Encontro Nacional de Jovens Investigadores em Educação
Porto, 3 e 4 de fevereiro de 2023
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
File name Description Size
85 257.51 KB
Related Publications

Of the same authors

Fostering humanization in education: a scoping review on mindfulness and teacher education (2024)
Article in International Scientific Journal
Filipa soares; Amélia Lopes; Carla Serrão; Elisabete Ferreira
Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Accessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page generated on: 2024-11-01 at 12:39:33 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal