Go to:
Logótipo
You are here: Start > Publications > View > A acessibilidade como a palavra-chave para o acesso à educação: um projeto de formação contínua de professores
Concurso para a Bolsa de Colaboradores
Publication

A acessibilidade como a palavra-chave para o acesso à educação: um projeto de formação contínua de professores

Title
A acessibilidade como a palavra-chave para o acesso à educação: um projeto de formação contínua de professores
Type
Article in National Scientific Journal
Year
2012
Authors
Ariana Cosme
(Author)
FPCEUP
Raquel Rodrigues Monteiro
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Vânia Cosme
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Journal
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
File name Description Size
62-71 104.70 KB
Related Publications

Of the same authors

O lado do tempo e do espaço não-formal de uma formação em busca da acessibilidade (2013)
Article in International Conference Proceedings Book
Ariana Cosme; Raquel Rodrigues Monteiro; Vânia Cosme
Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Accessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page generated on: 2024-09-28 at 06:19:11 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal