Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > A qualidade da informação profissional nos alunos do secundário: os questionários dos peritos
Publication

A qualidade da informação profissional nos alunos do secundário: os questionários dos peritos

Title
A qualidade da informação profissional nos alunos do secundário: os questionários dos peritos
Type
Article in National Scientific Journal
Year
1991
Authors
E. Mullet
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
M. Munoz
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
D. Koné
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Journal
Vol. 4 No. 1
Pages: 67-77
ISSN: 0871-9187
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
License type: Click to view license CC BY-NC
Related Publications

Of the same authors

Quelques exemples d'application de la technique M 92 (1992)
Article in International Scientific Journal
E. Mullet; M. Munoz; L. Duponchelle; A. Sammouri; Félix Neto; D. Koné

Of the same journal

Tecnologias móveis como estratégia de desenvolvimento e (re)encantamento profissional docente: o que pensam os professores veteranos (2022)
Article in National Scientific Journal
José Carlos Morgado; Marco Bento; Thiago Freires Rodrigues
Sentidos atribuídos ao significante prática curricular nas produções científicas da ANPEd (2018)
Article in National Scientific Journal
Maria Júlia Carvalho de Melo; Lucinalva Ataíde de Almeida; Carlinda Leite
Saberes e identidades profissionais em formação de professores com mais de 50 anos em novas tecnologias digitais (2022)
Article in National Scientific Journal
Fátima Pereira; Amélia Lopes; Leanete Dotta

See all (37)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Reitoria da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-10-06 19:25:13 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal