Title | Reference | Short name | Effective start date | Status |
---|---|---|---|---|
Promoção do sucesso académico e redução do abandono escolar na U. Porto | POCH-02-53I2-FSE-000051 | +Sucesso | ||
Skills for a Next Generation U.Porto | POCH-02-53I2-FSE-000005 | Skills 4 Pós-COVID | ||
InPROVE (Initiation du Processus de Validation es Acquis par l’l’Enseignement supérieur en Algérie) | 610122-EPP-1-2019-1-FR-EPPKA2-CBHE-SP | InPROVE | ||
SUCTIA - SYSTEMIC UNIVERSITY CHANGE TOWARDS INTERNATIONALISATION for Academia | 2019-1-PL01-KA203-065656 | SUCTIA | ||
How Long is Too Long | 2019-1-FR01-KA203-062506 | HLiTL | ||
PRINTeL - Change in Classroom: Promoting Innovative Teaching & Learning to Enhance Student Learning Experience in Eastern Partnership Countries | 585760-EPP-1-2017-1-AM-EPPKA2-CBHE-JP | PRINTEL | ||
U.NorteX.pt - Universidade do Norte Extension School | POCI-02-0550-FEDER-022119 | U.NorteX.pt | ||
MOOC | FCG-143982-MOOC | MOOC Inclusão | ||
MUseum Sector Alliance | 575907-EPP-1-2016-1-EL-EPPKA2-SSA | Mu.SA | ||
Clima@EduMedia - Alterações Climáticas: aprender através dos media escolares - Cooperação Bilateral | Clima@EduMedia - Cooperação Bilateral | Clima@EduMedia - Cooperação Bilateral | ||
Projeto de e-learning de Biopatologia / Anatomia Patológica Geral | Projeto e-learning | Projeto e-learning | ||
Clima@EduMedia - Alterações Climáticas: aprender através dos media escolares | Clima@EduMedia | Clima@EduMedia | ||
Time to Assess Learning Outcomes in E-learning | 543097-LLP-1-2013-1-PT-KA3-KA3MP | TALOE | ||
SKILLED ART | NORTE-01-0202-FEDER-5557 | Engenho e Arte |
Records 1 to 14 from 14