Título |
Referência |
Nome Curto |
Data de início efetiva |
Estado |
A Historicização da Criança Criativa na Educação |
EXPL/CED-EDG/0824/2021 |
CREAT_ED_ |
|
Aprovado |
SINCRONY: interSectIonal iNClusion in delibeRation and participatiON with Youth |
101132459 |
SINCRONY |
2024-01-01 |
Em Curso |
Cante pela sua Saúde II e III |
Cante pela sua Saúde II e III |
Cante pela sua Saúde II e III |
2023-03-15 |
Renovação |
POLICIES AND PRACTICES BASED ON SCIENTIFIC RESEARCH FOR REDUCING UNDERACHIEVEMENT AND EARLY SCHOOL LEAVING IN EUROPE |
101061288 |
SCIREARLY |
2022-11-01 |
Em Curso |
The Historicization of the Creative Child in Education |
EXPL/CED-EDG/0824/2021_ |
CREAT_ED |
2022-01-01 |
Concluído |
Cante pela sua Saúde |
Cante pela sua Saúde |
Cante pela sua Saúde |
2021-12-03 |
Concluído |
Evaluación de impacto de un dispositivo de educación ciudadana sobre gestión de la diversidad en organizaciones sociales y empresas iberoamericanas |
OEI - PF |
OEI - PF |
2021-09-15 |
Concluído |
Estudantes de países terceiros em Portugal: desafios da integração numa era (pós)pandémica |
PT/2021/FAMI/706 |
FAMI |
2021-09-01 |
Concluído |
Healthy Waters - Identification, Elimination, Social Awareness and
Education of Water Chemical and Biological Micropollutants with
Health and Environmental Implications |
NORTE-01-0145-FEDER-000069 |
Healthy Waters |
2021-04-01 |
Concluído |
The political participation of portuguese youth |
FCG Gulbenkian Future Forum |
FCG_political participation of portuguese youth |
2020-06-24 |
Concluído |
Centro de Investigação e Intervenção Educativas |
UIDB/00167/2020 - UIDP/00167/2020 |
CIIE |
2020-01-01 |
Em Curso |
Estojo de Sobrevivência de Imigrantes Digitais (DISK) |
2019-1-PT01-KA204-060898 |
DISK |
2019-11-01 |
Concluído |
SOLVINC – Solving intercultural conflicts with international students |
2018-1-PL01-KA203-050751 |
SOLVINC |
2018-11-01 |
Encerrado |
Sustaining teachers and learners with the arts |
2017-1-UK01-KA203-036723 |
STALWARTS |
2017-09-15 |
Encerrado |
YOUNG_ADULLLT: Policies Supporting Young People in Their Life Course. A Comparative Perspective of Lifelong Learning and Inclusion in Education and Work in Europe |
693167 |
YOUNG_ADULLLT |
2016-03-01 |
Encerrado |
Jogos Sérios no Ensino Superior: Impactos, Experiências e Potenciais |
PTDC/MHC-CED/7182/2014 |
JoSeES |
2016-01-01 |
Encerrado |
Learning in a New Key (Engaging Vulnerable Young People in School Education) |
2015-1-UK01-KA201-013752 |
LINK - Learning in a New Key |
2015-09-19 |
Encerrado |
Promoção da Igualdade Nutricional e Social |
000220NU4 |
SIMETRIA |
2015-03 |
Encerrado |
Centro de Investigação e Intervenção Educativas |
UID/CED/00167/2013 |
CIIE |
2015-01-01 |
Concluído |
PEst-OE/CED/UI0167/2014 |
PEst-OE/CED/UI0167/2014 |
PEst-UI0167 |
2014-01-01 |
Encerrado |