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Identifying classes of users to facilitate negotiation

Título
Identifying classes of users to facilitate negotiation
Tipo
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Ano
2004
Autores
L. Nogueira
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Eugénio Oliveira
(Autor)
FEUP
Ata de Conferência Internacional
Páginas: 527-534
4th Working Conference on Virtual Enterprises
LUGANO, SWITZERLAND, OCT 29-31, 2003
Indexação
Publicação em ISI Web of Knowledge ISI Web of Knowledge - 0 Citações
Publicação em Scopus Scopus - 0 Citações
Classificação Científica
FOS: Ciências exactas e naturais > Ciências da computação e da informação
Outras Informações
ID Authenticus: P-000-DHV
Abstract (EN): As in many industries, e-commerce technologies and strategies are stimulating a rapid growth in the services that insurance companies can offer. This rapid growth brings with it several interesting issues such as improving the quality of customer service by ensuring that individual customer's needs are reflected in the products offered. However, finding an appropriate insurance product on the Web can be a difficult and time-consuming process. In this paper we analyse the application of machine learning techniques in modeling customers of an electronic insurance market as an approach to better match customers and insurance product offers, reducing the needed effort in negotiating an insurance product, providing a valuable add-on to both customer's and insurers' sides.
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Nº de páginas: 8
Documentos
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