Saltar para:
Logótipo
Você está em: Início > Publicações > Visualização > The whole-school approach and transformative learning: the case of a portuguese school

The whole-school approach and transformative learning: the case of a portuguese school

Título
The whole-school approach and transformative learning: the case of a portuguese school
Tipo
Artigo em Revista Científica Internacional
Ano
2024
Autores
Angélica Monteiro
(Autor)
FPCEUP
Marta Sampaio
(Autor)
FPCEUP
Adelina Silva
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Revista
Vol. 17 2
Páginas: 635-650
ISSN: 1694-609X
Indexação
Outras Informações
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Documentos
Nome do Ficheiro Descrição Tamanho
635-650 369.41 KB
Publicações Relacionadas

Da mesma revista

Second chance schools in Portugal and Spain: educational proposals for students in greatest vulnerability (2023)
Artigo em Revista Científica Internacional
Juan García-Rubio; Eunice Macedo
Research methodology courses in advanced studies in education: trends from the portuguese case (2024)
Artigo em Revista Científica Internacional
João Filipe Matos; André Freitas; Carolina Amado; Nikoletta Agonács; Elsa Estrela
Factors influencing teachers' uses of new technologies: mindsets and professional identities as crucial variables (2023)
Artigo em Revista Científica Internacional
Amélia Lopes; Leanete Dotta; Fátima Pereira
A systematic review on the flipped classroom model as a promoter of curriculum innovation (2020)
Artigo em Revista Científica Internacional
José Alberto Lencastre; José Carlos Morgado; Thiago Freires Rodrigues; Marco Bento
Recomendar Página Voltar ao Topo
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Medicina Dentária da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z
Página gerada em: 2025-07-30 às 20:52:38 | Política de Privacidade | Política de Proteção de Dados Pessoais | Denúncias | Livro Amarelo Eletrónico