Saltar para:
Logótipo
Você está em: Início > Publicações > Visualização > Challenges in creating value in the pre-service teachers’ journey from learning to implementing student-centred approaches: Anethnographic study along a two-year PETE

Challenges in creating value in the pre-service teachers’ journey from learning to implementing student-centred approaches: Anethnographic study along a two-year PETE

Título
Challenges in creating value in the pre-service teachers’ journey from learning to implementing student-centred approaches: Anethnographic study along a two-year PETE
Tipo
Artigo em Revista Científica Internacional
Ano
2024
Autores
Carla Valério
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Cláudio Farias
(Autor)
FADEUP
Ver página pessoal Sem permissões para visualizar e-mail institucional Pesquisar Publicações do Participante Sem AUTHENTICUS Ver página ORCID
Isabel Mesquita
(Autor)
FADEUP
Ver página pessoal Sem permissões para visualizar e-mail institucional Pesquisar Publicações do Participante Sem AUTHENTICUS Ver página ORCID
Revista
Vol. 29 7
Páginas: 790-804
ISSN: 1357-3322
Editora: Taylor & Francis
Classificação Científica
FOS: Ciências sociais
Outras Informações
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Documentos
Não foi encontrado nenhum documento associado à publicação.
Publicações Relacionadas

Dos mesmos autores

Sport education as a Curriculum Approach to student learning of invasion games: effects on game performance and involvement (2018)
Artigo em Revista Científica Internacional
Cláudio Farias; Carla Valério; Isabel Mesquita
Pre-service teachers’ learning and implementation of student-centred models in physical education: A systematic review (2021)
Artigo em Revista Científica Internacional
Carla Valério; Cláudio Farias; Isabel Mesquita
Does sport education promote equitable game-play participation? Effects of learning context and students' sex and skill-level (2022)
Artigo em Revista Científica Internacional
Cláudio Farias; Yessica Segovia; Carla Valério; Isabel Mesquita
Becoming an ethnographer in a Physical Education Teacher Education culture: a challenging self-knowledge journey (2022)
Artigo em Revista Científica Internacional
Carla Valério; Cláudio Farias; Isabel Mesquita

Da mesma revista

Portuguese perspectives for education and inclusion of young forced migrants through sport (2014)
Artigo em Revista Científica Internacional
Beatriz Valongo; Teresa Silva Dias; Sofia Marques da Silva
Latent learning in the work place: the placement experiences of student-coaches (2018)
Artigo em Revista Científica Internacional
Rúben Gomes; Robyn L. Jones; Paula Batista; Isabel Mesquita
Becoming an ethnographer in a Physical Education Teacher Education culture: a challenging self-knowledge journey (2022)
Artigo em Revista Científica Internacional
Carla Valério; Cláudio Farias; Isabel Mesquita
Recomendar Página Voltar ao Topo
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Medicina Dentária da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z
Página gerada em: 2025-07-24 às 11:44:42 | Política de Privacidade | Política de Proteção de Dados Pessoais | Denúncias | Livro Amarelo Eletrónico