Saltar para:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Início > Publicações > Visualização > Impact of COVID-19 prevention measures on CO2 in a primary school - preliminary results

Impact of COVID-19 prevention measures on CO2 in a primary school - preliminary results

Título
Impact of COVID-19 prevention measures on CO2 in a primary school - preliminary results
Tipo
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Ano
2021
Autores
Sá, JP
(Autor)
FEUP
Pedro Branco
(Autor)
FEUP
Martins, FG
(Autor)
FEUP
Conceição Alvim Ferraz
(Autor)
FEUP
Sousa, SIV
(Autor)
FEUP
Ata de Conferência Internacional
Outras Informações
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Documentos
Nome do Ficheiro Descrição Tamanho
BookofAbstractsDCE21_SymposiumOnEnvironmentalEngineering-144 Impact of COVID-19 prevention measures on CO2 in a primary school - preliminary results 237.39 KB
Publicações Relacionadas

Dos mesmos autores

Evaluation of Low-Cost Mitigation Measures Implemented to Improve Air Quality in Nursery and Primary Schools (2017)
Artigo em Revista Científica Internacional
Juliana Sá; Pedro T. B. S. Branco; Maria C. M. Alvim Ferraz; Fernando G. Martins; Sofia I. V. Sousa
Children's exposure to indoor air in schools: Impact on wheezing (2019)
Artigo em Revista Científica Internacional
Juliana P. Sá; Pedro T. B. S. Branco; Conceição Alvim Ferraz; Fernando G. Martins; Sofia I. V. Sousa
Performance of commercial low-cost devices to assess indoor particulate matter in nursery and primary schools (2019)
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Sá, JP; Pedro Branco; Forstmeier, A; Chojer, H; Conceição Alvim Ferraz; Martins, FG; Sousa, SIV
Managing indoor air quality in nursery and primary schools with low-cost solutions (2022)
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Pedro Branco; Sá, JP; Conceição Alvim Ferraz; Martins, FG; Sousa, SIV
Impact of PM2.5 in schools on asthma-related symptoms (2023)
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Sá, JP; Pedro Branco; Conceição Alvim Ferraz; Martins, FG; Sousa, SIV
Recomendar Página Voltar ao Topo