Saltar para:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Início > Publicações > Visualização > Group classes, one-to-one tuition or self-study: which is most effective for language learning?

Group classes, one-to-one tuition or self-study: which is most effective for language learning?

Título
Group classes, one-to-one tuition or self-study: which is most effective for language learning?
Tipo
Artigo em Revista Científica Nacional
Ano
2021
Revista
Nº de Série Year 4 Vol. Spring 18
Páginas: 33-35
ISSN: 2184-7525
Classificação Científica
CORDIS: Humanidades > Ciências da linguagem > Línguas
Outras Informações
Resumo (PT):
Abstract (EN): In this article, Andy Sampson reports on a small-scale study conducted at a private language school to measure the comparative effectiveness of group classes, one-toone classes, and online self-study. His results highlight the potential learning benefits of each delivery mode, and he makes some practical suggestions for making each mode even more effective
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Documentos
Não foi encontrado nenhum documento associado à publicação com acesso permitido.
Publicações Relacionadas

Dos mesmos autores

Scaffolding: deconstructing what it is and isn’t (2022)
Artigo em Revista Científica Nacional
Sampson, Andrew
Cognitive learner engagement compared between EFL course delivery modes (2022)
Artigo em Revista Científica Nacional
Sampson, Andrew
A comparison of learning outcomes between EFL course delivery modes (2023)
Artigo em Revista Científica Nacional
Sampson, Andrew

Ver todas (12)

Das mesmas áreas científicas

Feliz Dia Mundial da Língua Portuguesa de 2020! (2020)
Outras Publicações
Veloso, João
Timão de Atenas (2016)
Livro
Shakespeare, William ; Ribeiro, Nuno Pinto
Sister, can you hear the deep blue of the sea? (2018)
Livro
Barata, Gilda Nunes ; Vasconcelos, Filomena
Para lá da tarefa: implicar os estudantes na aprendizagem de línguas estrangeiras no ensino superior (2019)
Livro
Almeida, José Domingues de ; Auf der Maur Tomé, Simone ; Bacquelaine, Françoise ; Lorenzo, Mónica; Duarte, Isabel Margarida ; Hurst, Nicolas ; Kind, Anette ; Nicolás Martínez, Pilar; Rodrigues, Sónia Valente

Ver todas (87)

Da mesma revista

WhatsApp in the ELT classroom: practical, possible and painless (2020)
Artigo em Revista Científica Nacional
Lindade, Carlos
Using TikTok to engage speaking skills (2020)
Artigo em Revista Científica Nacional
Lindade, Carlos
Using Instagram to maximise learning (2021)
Artigo em Revista Científica Nacional
Lindade, Carlos
The art of prompt writing (2025)
Artigo em Revista Científica Nacional
Lindade, Carlos

Ver todas (24)

Recomendar Página Voltar ao Topo