FCUP

Cooperação Internacional

Eventos Científicos

• Introduction to digital image anaylsis with ImageJ / Fiji

More information and registration here:  https://www.i3s.up.pt/content/training?v=44    Divulgue os seus eventos e projetos |  comunica@fc.up.pt ... [ ver + ].

• The story behind the CV

Informal conversations with inspiring STEM (science, technology, engineering, maths) professionals. An opportunity to know the story behind their career successes, with a focus on the experiences,... [ ver + ].

• Organoids for biomedical research | Meeting

This meeting addresses a key issue in today's biomedical research: how non-animal model systems can be developed to meet the needs for translationally relevant research in the era of... [ ver + ].

• VIII Encontro Cartotecas Públicas Ibercarto

Mais informações sobre a estrutura do Encontro e formas de submissão das propostas de trabalho pode ser consultada em: http://www.fc.up.pt/biblioteca/ibercarto Mais informações sobre o grupo... [ ver + ].

• TiBE 2018 | Host-Parasite Interactions

IMPORTANT DATES Abstract submission deadline: October 5, 2018 Abstract acceptance results: October 26, 2018 Early registration: October 5, 2018 - November 15, 2018 (both included) Late... [ ver + ].

Informações Académicas

• Unidades Curriculares | Inov Ped

As unidades curriculares InovPed são uma iniciativa da Pró-Reitoria para a Inovação Pedagógica que conta com o apoio e aprovação dos Conselhos Pedagógicos de todas as faculdades da U.Porto. Estas são... [ ver + ].

• FINDE.U | Feira Internacional de Emprego 2018

A edição de 2018 da Feira Universidade de Emprego 2018 - FINDE.U realiza-se no Porto nos dias 16 e 17 de outubro e em Vigo de 23 a 24 de outubro. Esta iniciativa resulta atualmente de uma parceira... [ ver + ].

Investigação e Desenvolvimento FCUP

Notícias FCUP

Notícias Mundo

Prémios | Projetos | Bolsas | Concursos | Programas