Saltar para:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Logótipo
Você está em: Início > Publicações > Visualização > Quality matters: how and under what conditions does quality in early education and care matter?: a study across four european countries

Quality matters: how and under what conditions does quality in early education and care matter?: a study across four european countries

Título
Quality matters: how and under what conditions does quality in early education and care matter?: a study across four european countries
Tipo
Artigo em Revista Científica Internacional
Ano
2017
Autores
Joana Cadima
(Autor)
FPCEUP
Revista
Vol. 2 5
Páginas: 190-199
ISSN: 2450-4491
Outras Informações
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Documentos
Nome do Ficheiro Descrição Tamanho
190-199 150.08 KB
Publicações Relacionadas

Dos mesmos autores

Parent and family focused support to increase educational equality: central assumptions and core concepts (2017)
Relatório Técnico
Yvonne Anders; Joana Cadima; Maria Evangelou; Gil Nata
Need-assessment and action planning report (2021)
Relatório Técnico
Andri Agathokleous; Vicky Charalambous; Charalambos Vrasidas; Vasilios Oikonomidis; Maria Kypriotaki; Angeliki Mouzaki; George Manolitsis; Vasilis Grammatikopoulos; Maria Evangelou; Anastasia Vatou; Tiago Ferreira; Teresa Leal; Carolina Guedes; Catarina Grande; Joana Cadima; Manuela Mihaela Ciucurel; Georgeta Chirleșan; Cristina Vladescu; Delia Duminica; Elena-Ancuta Zavoianu...(mais 1 autor)
Literature review on early childhood teachers' careers and professional development, teachers' well-being (PERMA) and children's socio-emotional support (SWPBS) (2021)
Relatório Técnico
Joana Cadima; Carolina Guedes; Catarina Grande; Vicky Charalambous; Andri Agathokleous; Charalambos Vrasidas; Vasilis Grammatikopoulos; Maria Evangelou; Anastasia Vatou ; Maria Kypriotaki; Vasilios Oikonomides; Angeliki Mouzaki; George Manolitsis; Pavlina Hadjitheodoulou-Loizidou; Maria Eracleous; Roy Halamandaris
Inventory and analysis of promising and evidence-based parent- and family-focused support programs (2017)
Relatório Técnico
Joana Cadima; Gil Nata; Maria Evangelou; Yvonne Anders
Internet survey among staff working in formal and informal (education) sectors in ten European countries (2018)
Relatório Técnico
Pauline Slot; Bodine Romijn; Joana Cadima; Gil Nata; Olga Wysłowska

Ver todas (97)

Recomendar Página Voltar ao Topo
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z
Página gerada em: 2025-11-23 às 12:28:05 | Política de Privacidade | Política de Proteção de Dados Pessoais | Denúncias | Livro Amarelo Eletrónico