Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Logótipo
Você está em: Start > Publications > View > Everyday life and everyday learning: the ways in wich pre-service teacher education curriculum can encourage personal dimensions of teacher identity
Publication

Everyday life and everyday learning: the ways in wich pre-service teacher education curriculum can encourage personal dimensions of teacher identity

Title
Everyday life and everyday learning: the ways in wich pre-service teacher education curriculum can encourage personal dimensions of teacher identity
Type
Article in International Scientific Journal
Year
2012
Authors
Amélia Lopes
(Author)
FPCEUP
Fátima Pereira
(Author)
FPCEUP
Journal
Vol. 35 No. 1
Pages: 17-38
ISSN: 0261-9768
Publisher: Taylor & Francis
Indexing
Publicação em ISI Web of Science ISI Web of Science
Publicação em Scopus Scopus
Scientific classification
FOS: Social sciences > Educational sciences
Other information
Language: English
Type (Professor's evaluation): Scientific
Notes: <a href="http://gateway.isiknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=Alerting&SrcApp=Alerting&DestApp=WOS&DestLinkType=FullRecord&KeyUT=000301782000003">Acesso à Web of Science</a> <br> <a href="http://www.scopus.com/record/display.url?eid=2-s2.0-84858192960&origin=resultslist">Acesso à Scopus</a>
Documents
We could not find any documents associated to the publication with allowed access.
Related Publications

Of the same authors

Cooperation partnerships in higher education: project result 1: report on the status of internationalisation of teacher education (2022) (2022)
Technical Report
B. M. Aguado; A. Basinska; Paulo Simões Carvalho; Maria Couto; A. Cywinski; J. Domagata; Leanete Dotta; Cláudio Farias; Rosa Tomás Ferreira; João Alberto Pinto; I. Jazukiewicz; M. Kopalska; A. Linka; Amélia Lopes; L. M. Marquèz; Carla Morais; A. Murawska; Paulo Nogueira; M. R. Palau; Elsa Pacheco...(mais 14 authors)
Uma revolução na formação inicial de professores (2006)
Book
Amélia Lopes; Cristina Sousa; Fátima Pereira; Rafael Tormenta; Rosália Rocha
Trabalho docente, subjetividade e formação (2015)
Book
Amélia Lopes; Fátima Pereira; Marianaide Freitas; António Freitas
Projecto cria-se: educar e formar para a criatividade (1997)
Book
Agostinho Ribeiro; Amélia Lopes; Fátima Pereira; Luísa Barbosa; Manuela Fidalgo; Marília Sousa
Formação contínua de professores 1992-2007: contributos de investigação para uma apreciação retrospectiva (2011)
Book
Amélia Lopes; Ana Mouraz; Elisabete Ferreira; Fátima Pereira; Preciosa Fernandes; Jacinta Moreira; Lurdes Lima; Lurdes Rodrigues

See all (76)

Of the same journal

The state, curriculum and teacher education in Portugal: 1926-1981 (1995)
Article in International Scientific Journal
Stephen R. Stoer; Luiza Cortesão
Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-10-06 at 21:17:46 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal