Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Logótipo
Você está em: Start > Publications > View > Da ambiguidade discursiva às possibilidades de ação no campo da Educação Inclusiva em Portugal = From the discursive ambiguity to the possibilities of action in the area of Inclusive Education in Portugal
Publication

Da ambiguidade discursiva às possibilidades de ação no campo da Educação Inclusiva em Portugal = From the discursive ambiguity to the possibilities of action in the area of Inclusive Education in Portugal

Title
Da ambiguidade discursiva às possibilidades de ação no campo da Educação Inclusiva em Portugal = From the discursive ambiguity to the possibilities of action in the area of Inclusive Education in Portugal
Type
Article in International Scientific Journal
Year
2019
Authors
Robson Celestino Prychodco
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Zilda Lourenço de Camargo Bittencourt
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
File name Description Size
Da ambiguidade 364.18 KB
Related Publications

Of the same journal

O ensino de física para jovens com deficiência intelectual: uma proposta para facilitar a inclusão na escola regular (2018)
Article in International Scientific Journal
Santos, AMd; Carvalho, PS; Alecrim, JL
A educação de surdos em Portugal: o sistema bilíngue, o currículo e a docência no ensino da Língua Gestual Portuguesa (2019)
Article in International Scientific Journal
Veronica Lima da Fonseca Almeida; Henrique Vaz; Isabel Sofia Calvário Correia
A caminhar para uma escola inclusiva em Portugal: os desafios sentidos pelos profissionais dos contextos educativos (2021)
Article in International Scientific Journal
Débora Carolina Abreu; Catarina Grande
Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-10-06 at 14:11:53 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal