Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Logótipo
Você está em: Start > Publications > View > O diário de campo como estratégia pedagógica na relação professor e aluno surdo
Publication

O diário de campo como estratégia pedagógica na relação professor e aluno surdo

Title
O diário de campo como estratégia pedagógica na relação professor e aluno surdo
Type
Thesis
Year
2011-07-21
Authors
Márcia Daniela Oliveira da Silva
(Author)
FPCEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS Without ORCID
Scientific classification
FOS: Social sciences > Educational sciences
Other information
Language: Portuguese
No. of pages: 91
Documents
We could not find any documents associated to the publication with allowed access.
Recommend this page Top
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2025-06-16 at 16:54:55 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal