Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Logótipo
Você está em: Start > Publications > View > Repensar as lideranças escolares em questões de aprendizagem e equidade
Publication

Repensar as lideranças escolares em questões de aprendizagem e equidade

Title
Repensar as lideranças escolares em questões de aprendizagem e equidade
Type
Article in National Scientific Journal
Year
2015
Authors
Elisabete Ferreira
(Author)
FPCEUP
Adélia Lopes
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Scientific classification
FOS: Social sciences > Educational sciences
CORDIS: Social sciences > Educational sciences
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
License type: Click to view license CC BY-NC
Documents
File name Description Size
59-72 137.54 KB
Related Publications

Of the same authors

Repensar as lideranças escolares em questões de aprendizagem e equidade (2015)
Article in International Scientific Journal
Elisabete Ferreira; Adélia Lopes; José Alberto Correia

Of the same journal

Necessitamos realmente de metodologias qualitativas na investigação em educação? (2015)
Another Publication in an International Scientific Journal
Costa, AP; de Souza, FN; reis, lp
Unmanned: dimensão cívica e política de um videojogo (2018)
Article in National Scientific Journal
Lucinda Saldanha; Marta Pinto; Pedro D. Ferreira
Reconfiguring education and research in the European Higher Education Area (2018)
Article in National Scientific Journal
António M. Magalhães; Amélia Veiga
PISA and equity change: a scoping review (2022)
Article in National Scientific Journal
Gil Nata; Ekaterina Enchikova; Cibelle Toledo; Tiago Neves

See all (30)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-10-18 at 21:00:58 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal