Title | Reference | Short name | Effective start date | Status |
---|---|---|---|---|
Centro de Investigação e Intervenção Educativas | UIDB/00167/2020 - UIDP/00167/2020 | CIIE | ||
Teaching for Holistic, Relational and Inclusive Early Childhood Education | 2017-1-IE01-KA201-025698 | THRIECE | ||
Currículo, política e cultura | FCT/CAPES 4.4.1.00/2854 | Currículo, política e cultura | ||
Centre for Research and Intervention in Education | UID/CED/00167/2013 | CIIE | ||
PEst-OE/CED/UI0167/2014 | PEst-OE/CED/UI0167/2014 | PEst-UI0167 | ||
Questões emergentes de História da Educação e de Sociologia da Infância na perspectiva da formação de professores no Brasil e em Portugal | PPGE/CE/UFES/O3/2014 | PPGE/CE/UFES/O3/2014 | ||
Programa Doutoral em Ciências da Educação | PD/00218/2012 | PDCE 2013-2018 | ||
Childhood and Child Education in the international policies, academic research and teacher training in Portugal | POCI/CED/61355/2004 | Infância e Educação | ||
Experiences, Pathways and Production in the Educational Sciences: Contribution to the Knowledge of an Experience in Formation and Research | POCTI/CED/47518/2002 | Vivências, percursos e produção em C.E. |
Records 1 to 9 from 9