Go to:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Start > Publications > View > "O pré-escolar faz a diferença?": políticas educativas na educação de infância e práticas pedagógicas = “Does preschool make a difference?”: educational policies in early childhood education and pedagogical practices
Publication

"O pré-escolar faz a diferença?": políticas educativas na educação de infância e práticas pedagógicas = “Does preschool make a difference?”: educational policies in early childhood education and pedagogical practices

Title
"O pré-escolar faz a diferença?": políticas educativas na educação de infância e práticas pedagógicas = “Does preschool make a difference?”: educational policies in early childhood education and pedagogical practices
Type
Article in National Scientific Journal
Year
2018
Authors
Manuela Ferreira
(Author)
FPCEUP
Catarina Tomás
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Journal
Vol. 31 No. 2
Pages: 68-84
ISSN: 0871-9187
Indexing
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
File name Description Size
68-84 478.39 KB
Related Publications

Of the same authors

Portugal: teacher education and the education system in Portugal: focusing on the transition from pre-school to primary education (2022)
Chapter or Part of a Book
Juliana Crespo Lopes; Leanete Thomas Dotta; Manuela Ferreira; Catarina Tomás
Olhar sociológico sobre educação de infância em Portugal (2021)
Chapter or Part of a Book
Catarina Tomás; Manuela Ferreira
Investigação com crianças: é possível escapar à observação? (2022)
Chapter or Part of a Book
Manuela Ferreira; Catarina Tomás

See all (14)

Of the same journal

Tecnologias móveis como estratégia de desenvolvimento e (re)encantamento profissional docente: o que pensam os professores veteranos (2022)
Article in National Scientific Journal
José Carlos Morgado; Marco Bento; Thiago Freires Rodrigues
Sentidos atribuídos ao significante prática curricular nas produções científicas da ANPEd (2018)
Article in National Scientific Journal
Maria Júlia Carvalho de Melo; Lucinalva Ataíde de Almeida; Carlinda Leite
Saberes e identidades profissionais em formação de professores com mais de 50 anos em novas tecnologias digitais (2022)
Article in National Scientific Journal
Fátima Pereira; Amélia Lopes; Leanete Dotta

See all (37)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Economia da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-07-19 at 12:34:16 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal
SAMA2