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Publicações

Customer's operant resources effects on co-creation activities

Título
Customer's operant resources effects on co-creation activities
Tipo
Artigo em Revista Científica Internacional
Ano
2016
Autores
Alves, H
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Ferreira, JJ
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Fernandes, CI
(Autor)
Outra
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Revista
Vol. 1
Páginas: 69-80
ISSN: 2530-7614
Editora: Elsevier
Outras Informações
ID Authenticus: P-00K-NQJ
Abstract (EN): This study analyses the influence of client operant resources, in the form of self-efficacy, bridging social capital and customer expertise, on co-creation activities with companies and the customer resulting perceived benefits. A quantitative study, based on a sample of 362 consumers was carried out to test a model that sets out the relationships among the variables in analysis. The results demonstrate not only how operant resources do effectively contribute towards explaining a certain percentage of the variation in customer co-creation activities, but also how this resources influence gets boosted by the efforts companies make to educate their customers. The results also show that co-creation with the firm enhances customer perceived benefits. (C) 2016 Journal of Innovation & Knowledge. Published by Elsevier Espana, S.L.U. This is an open access article under the CC BY-NC-ND license (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/).
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Nº de páginas: 12
Documentos
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