Saltar para:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Início > Publicações > Visualização > Diversity through adversity: adjustment profiles and protective factors of sexual and gender minority students in portuguese schools

Publicações

Diversity through adversity: adjustment profiles and protective factors of sexual and gender minority students in portuguese schools

Título
Diversity through adversity: adjustment profiles and protective factors of sexual and gender minority students in portuguese schools
Tipo
Artigo em Revista Científica Internacional
Ano
2024
Autores
Telmo Fernandes
(Autor)
FPCEUP
Ver página pessoal Sem permissões para visualizar e-mail institucional Pesquisar Publicações do Participante Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Inês Vázquez
(Autor)
FPCEUP
Ver página pessoal Sem permissões para visualizar e-mail institucional Pesquisar Publicações do Participante Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Revista
Vol. 160 Article 107569
ISSN: 0190-7409
Editora: Elsevier
Outras Informações
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Documentos
Nome do Ficheiro Descrição Tamanho
Article 107569 622.46 KB
Publicações Relacionadas

Da mesma revista

What happens to children who don’t behave in residential care?: a multi-informant mixed-methods study on discipline strategies (2023)
Artigo em Revista Científica Internacional
Katarina Hernandez; Maria Barbosa-Ducharne; Joana Soares
The use of evidence-based programmes in family support across europe: a comparative survey study (2024)
Artigo em Revista Científica Internacional
Isabel M. Bernedo; Ana Almeida; Sonia Byrne; Lucía González-Pasarín; Ninoslava Pecnik; Orlanda Cruz; Ana Uka; Daiva Skuciene; Lina Sumskaite
Stability and change in adolescents' well-being: the role of relationships with caregivers in residential care (2020)
Artigo em Revista Científica Internacional
Mónica Costa; Semira Tagliabue; Paula Mena Matos; Catarina Pinheiro Mota
Predictors of the quality of the relationship with caregivers in residential care (2020)
Artigo em Revista Científica Internacional
Mónica Costa; Beatriz Melim; Semira Tagliabue; Catarina Pinheiro Mota; Paula Mena Matos
Parent-teacher agreement on children's externalizing behaviors: Results from a community sample of Portuguese elementary-school children (2020)
Artigo em Revista Científica Internacional
Santos, Gilda; Farrington, DP; Agra, Cândido; Cardoso, Carla

Ver todas (18)

Recomendar Página Voltar ao Topo
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Direito da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z
Página gerada em: 2025-09-27 às 17:18:03 | Política de Privacidade | Política de Proteção de Dados Pessoais | Denúncias | Livro Amarelo Eletrónico