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Reactivation of Relationships with Customers In The Case Of Telecommunications: A Qualitative Study

Título
Reactivation of Relationships with Customers In The Case Of Telecommunications: A Qualitative Study
Tipo
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Ano
2019
Autores
Lopes, L
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Carlos Brito
(Autor)
FEP
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Alves, H
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Indexação
Publicação em ISI Web of Knowledge ISI Web of Knowledge - 0 Citações
Publicação em Scopus Scopus - 0 Citações
Outras Informações
ID Authenticus: P-00R-6ZH
Abstract (EN): Overall there has been a scarce focus on why customers come back after the relationship ended, when customer regain and win-back are an important part of a customer relationship management strategy. Determinants of customer relationship reactivation are addressed based on ending literature and equity theory. A case study, of a telecommunications company delivering a mix of goods and services, is described and includes a total of 40 interviews in the marketing and customer service departments and with customers. Telecommunications explore reactivation possibilities mostly on the relationship's rupture phase and with a retention focus. The most relevant reactivation determinants are considered to be customer characteristics (as age, involvement and variety seeking), cognitive factors (as offer's value, procedures and satisfaction), reasons to switch and alternatives. The contribution of this empirical study is to advance knowledge about antecedents (as inertia, emotional factors and relationship characteristics) of successful reactivation.
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Nº de páginas: 4
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