Saltar para:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Início > Publicações > Visualização > The bidirectional interplay between self-regulation and expressive vocabulary during toddlerhood

Publicações

The bidirectional interplay between self-regulation and expressive vocabulary during toddlerhood

Título
The bidirectional interplay between self-regulation and expressive vocabulary during toddlerhood
Tipo
Artigo em Revista Científica Internacional
Ano
2022
Autores
Joana Cadima
(Autor)
FPCEUP
Revista
Vol. 58 9
Páginas: 1652-1664
ISSN: 0012-1649
Editora: APA
Outras Informações
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Documentos
Nome do Ficheiro Descrição Tamanho
1652-1664 5756.46 KB
Publicações Relacionadas

Dos mesmos autores

Need-assessment and action planning report (2021)
Relatório Técnico
Andri Agathokleous; Vicky Charalambous; Charalambos Vrasidas; Vasilios Oikonomidis; Maria Kypriotaki; Angeliki Mouzaki; George Manolitsis; Vasilis Grammatikopoulos; Maria Evangelou; Anastasia Vatou; Tiago Ferreira; Teresa Leal; Carolina Guedes; Catarina Grande; Joana Cadima; Manuela Mihaela Ciucurel; Georgeta Chirleșan; Cristina Vladescu; Delia Duminica; Elena-Ancuta Zavoianu...(mais 1 autor)
Literature review on early childhood teachers' careers and professional development, teachers' well-being (PERMA) and children's socio-emotional support (SWPBS) (2021)
Relatório Técnico
Joana Cadima; Carolina Guedes; Catarina Grande; Vicky Charalambous; Andri Agathokleous; Charalambos Vrasidas; Vasilis Grammatikopoulos; Maria Evangelou; Anastasia Vatou ; Maria Kypriotaki; Vasilios Oikonomides; Angeliki Mouzaki; George Manolitsis; Pavlina Hadjitheodoulou-Loizidou; Maria Eracleous; Roy Halamandaris
ProW, report on findings: EU report (2024)
Publicação Didática
A. Vatou; M. Tsitiridou-Evangelou; G. Manolitsis; V. Oikonomides; M. Kypriotaki; Filipe Piedade; Ana Lemos; Tiago Ferreira; Teresa Leal; Carolina Guedes; Catarina Grande; Joana Cadima; e outros
Starting strong VI: supporting meaningful interactions in early childhood education and care (2021)
Livro
Andreas Schleicher; Yuri Belfali; Elizabeth Shuey; Victoria Liberatore; Joana Cadima; Vera Coelho; Carolina Guedes; Gil Nata; Stéphanie Jamet; Thomas Radinger; Alix Got

Ver todas (18)

Da mesma revista

Understanding the development of face and emotion processing under a predictive processing framework (2019)
Artigo em Revista Científica Internacional
M. R. Pereira; Fernando Barbosa; Michelle de Haan; Fernando Ferreira-Santos
Trajectories of parental engagement in early childhood among dual-earner families: effects on child self-control (2018)
Artigo em Revista Científica Internacional
Tiago Ferreira; Joana Cadima; Marisa Matias; Joana Vieira; Teresa Leal; Karine Verschueren; Paula Mena Matos
The Global Temperament Project: parent-reported temperament in infants, toddlers, and children from 59 nations (2024)
Artigo em Revista Científica Internacional
Samuel P. Putnam; Ela Sehic; Brian F. French; Maria A. Gartstein; Benjamin Lira Luttges; Paula Mena Matos; 486 Additional Partners in the Global Temperament Project
Robust stability and physiological correlates of infants' patterns of regulatory behavior in the still-face paradigm at 3 and 9 months (2018)
Artigo em Revista Científica Internacional
Miguel Barbosa; Marjorie Beeghly; João Moreira; Edward Tronick; Marina Fuertes
Recomendar Página Voltar ao Topo
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Direito da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z
Página gerada em: 2025-09-08 às 06:27:56 | Política de Privacidade | Política de Proteção de Dados Pessoais | Denúncias