Saltar para:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Início > Publicações > Visualização > The impact of a hybrid Sport Education–Invasion Games Competence Model soccer unit on students’ decision making, skill execution and overall game performance

Publicações

The impact of a hybrid Sport Education–Invasion Games Competence Model soccer unit on students’ decision making, skill execution and overall game performance

Título
The impact of a hybrid Sport Education–Invasion Games Competence Model soccer unit on students’ decision making, skill execution and overall game performance
Tipo
Artigo em Revista Científica Internacional
Ano
2012
Autores
Isabel Mesquita
(Autor)
FADEUP
Ver página pessoal Sem permissões para visualizar e-mail institucional Pesquisar Publicações do Participante Sem AUTHENTICUS Ver página ORCID
Cláudio Farias
(Autor)
Outra
Ver página pessoal Sem permissões para visualizar e-mail institucional Pesquisar Publicações do Participante Sem AUTHENTICUS Ver página ORCID
Peter Hastie
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Revista
Vol. 18 2
Páginas: 205-219
ISSN: 1356-336X
Editora: SAGE
Classificação Científica
FOS: Ciências sociais
Outras Informações
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Documentos
Não foi encontrado nenhum documento associado à publicação.
Publicações Relacionadas

Dos mesmos autores

Tackling the COVID-19 pandemic social deprivation effects. Reconnecting youth through participation equality and positive interpersonal relationships in physical education (2023)
Resumo de Comunicação em Conferência Internacional
Cláudio Farias; Cristiana Bessa; Eugénio Ribeiro; Peter Hastie; Javier Fernandez-Rio; Patrícia Coutinho; José Afonso Neves; Isabel Mesquita
`Scaffolding' students' autonomy within a sport education class: Towards handover of instructional leadership to student-coaches' (2013)
Artigo em Revista Científica Internacional
Cláudio Farias; Isabel Mesquita; Peter Hastie; Rui Araújo; Diana Santos
A comparative study of students' track and field technical performance in sport education and in a direct instruction approach (2015)
Artigo em Revista Científica Internacional
José Pereira; Peter Hastie; Rui Araújo; Cláudio Farias; Ramiro Rolim; Isabel Mesquita

Da mesma revista

The long-term development of volleyball game play performance using Sport Education and the Step-Game-Approach model (2019)
Artigo em Revista Científica Internacional
Rui Araújo; Peter Hastie; Keith R Lohse; Cristiana Bessa; Isabel Mesquita
Students’ game performance improvements during a hybrid sport education–step-game-approach volleyball unit (2016)
Artigo em Revista Científica Internacional
Rui Araújo; Isabel Mesquita; Peter Hastie; Cristiana Pereira
Student game-play performance in invasion games following three consecutive hybrid sport education seasons (2019)
Artigo em Revista Científica Internacional
Cláudio Farias; Isabel Mesquita; Peter Andrew Hastie
Reconstructing a supervisory identity: The case of an experienced physical education cooperating teacher (2018)
Artigo em Revista Científica Internacional
Mariana Amaral-da-Cunha; Paula Batista; Ann MacPhail; Amândio Graça

Ver todas (19)

Recomendar Página Voltar ao Topo
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Direito da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z
Página gerada em: 2025-09-07 às 00:28:42 | Política de Privacidade | Política de Proteção de Dados Pessoais | Denúncias