Saltar para:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Início > Publicações > Visualização > Moozz: Assessment of Quizzes in Mooshak 2.0 (Short Paper)

Publicações

Moozz: Assessment of Quizzes in Mooshak 2.0 (Short Paper)

Título
Moozz: Assessment of Quizzes in Mooshak 2.0 (Short Paper)
Tipo
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Ano
2018
Autores
Correia, H
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
José Paulo Leal
(Autor)
FCUP
Paiva, JC
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Ver página do Authenticus Sem ORCID
Ata de Conferência Internacional
Páginas: 3:1-3:8
7th Symposium on Languages, Applications and Technologies, SLATE 2018
21 June 2018 through 22 June 2018
Indexação
Publicação em Scopus Scopus - 0 Citações
Outras Informações
ID Authenticus: P-00N-ZS4
Abstract (EN): Quizzes are a widely used form of assessment, supported in many e-learning systems. Mooshak is a web system which supports automated assessment in computer science. This paper presents Moozz, a quiz assessment environment for Mooshak 2.0, with its own XML definition for describing quizzes. This definition is used for: interoperability with different e-learning systems, generating HTML-based forms, storing student answers, marking final submissions and generating feedback. Furthermore, Moozz also includes an authoring tool for creating quizzes. The paper describes Moozz, its quiz definition language and architecture, and details its implementation. © Hélder Correia, José Paulo Leal and José Carlos Paiva.
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Documentos
Não foi encontrado nenhum documento associado à publicação.
Publicações Relacionadas

Dos mesmos autores

Improving Diagram Assessment in Mooshak (2017)
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Correia, H; José Paulo Leal; Paiva, JC
Eshu: An Extensible Web Editor for Diagrammatic Languages (2016)
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
José Paulo Leal; Correia, H; Paiva, JC
Enhancing Feedback to Students in Automated Diagram Assessment (2017)
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Correia, H; José Paulo Leal; Paiva, JC
Recomendar Página Voltar ao Topo
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Direito da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z
Página gerada em: 2025-09-26 às 13:08:15 | Política de Privacidade | Política de Proteção de Dados Pessoais | Denúncias | Livro Amarelo Eletrónico