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Publicações

Smart Railway Station Energy Management Considering Regenerative Braking and ESS

Título
Smart Railway Station Energy Management Considering Regenerative Braking and ESS
Tipo
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Ano
2017
Autores
Sengor, I
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Kilickiran, HC
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Akdemir, H
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Kekezoglu, B
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Erdinc, O
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Ata de Conferência Internacional
Páginas: 1-6
IEEE PES Innovative Smart Grid Technologies Conference Europe (ISGT-Europe)
Torino, ITALY, SEP 26-29, 2017
Outras Informações
ID Authenticus: P-00N-TPC
Abstract (EN): Optimum operation of the energy consumption of end-users gains more importance to reduce total electricity bills and in order to more efficiently use energy resources thanks to smart grid concept. Electrical railway stations are one of the best places to take into account for in this manner. This study proposes a railway station energy management (RSEM) model. As the main contribution to the literature, regenerative braking energy (RBE) recovered during the operation of a metro line is assumed to meet the station load demand in daily operation. The RSEM model composed of RBE usage, energy storage system (ESS), and grid support is formulated as a mixed-integer linear programming (MILP) framework. RSEM model is tested by introducing the impact of passengers change on RBE for such cases that whether RBE and ESS are considered or neglected.
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Nº de páginas: 6
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