Saltar para:
Logótipo
Comuta visibilidade da coluna esquerda
Você está em: Início > Publicações > Visualização > The business-to-business relationship dimensions in financial services markets

Publicações

The business-to-business relationship dimensions in financial services markets

Título
The business-to-business relationship dimensions in financial services markets
Tipo
Artigo em Revista Científica Internacional
Ano
2007
Autores
proenca, jf
(Autor)
FEP
de castro, lm
(Autor)
FEP
Ver página pessoal Sem permissões para visualizar e-mail institucional Pesquisar Publicações do Participante Ver página do Authenticus Sem ORCID
Revista
Título: Service BusinessImportada do Authenticus Pesquisar Publicações da Revista
Vol. 1 1
Páginas: 63-78
ISSN: 1862-8516
Editora: Springer Nature
Classificação Científica
FOS: Ciências sociais > Economia e gestão
Outras Informações
ID Authenticus: P-004-BPK
Abstract (EN): This paper discusses the nature of financial business relationships by drawing on the IMP Group's theory of industrial relationships. It discusses, among other aspects, the interaction process between banks and their corporate clients, the longevity of relationships, the interdependence between both sides, and the atmosphere of financial services relationships. The conclusions are thought to be interesting and useful for the managers of firms and financial services when setting relationship marketing policies and for academic research on business-to-business services relationships. The field research was done in Portugal and the case method was used.
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Contacto: mcastro@fep.up.pt
Nº de páginas: 16
Documentos
Não foi encontrado nenhum documento associado à publicação.
Publicações Relacionadas

Dos mesmos autores

"Stress" in business relationships: A study on corporate bank services (2005)
Artigo em Revista Científica Internacional
proença, jf; de castro, lm
Supplying `Outsourcing Relationships¿: A Case Study Analysis (2007)
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
João Proença; Teresa Proença; Luís Mota de Castro

Da mesma revista

The effect of self-checkout quality on customer satisfaction and repatronage in a retail context (2017)
Artigo em Revista Científica Internacional
Teresa Fernandes; Rui Pedroso
The Business-to-Business Relationships Dimensions in Financial Services Markets (2007)
Artigo em Revista Científica Internacional
João Proença; L. de Castro
Predicting direct marketing response in banking: comparison of class imbalance methods (2017)
Artigo em Revista Científica Internacional
Vera L. Miguéis; Ana Maria Cunha Ribeiro dos Santos Ponces Camanho; José Luís Moura Borges
Innovation management capabilities in rural and urban knowledge intensive business services: empirical evidence (2015)
Artigo em Revista Científica Internacional
Fernandes, C; Ferreira, JJ; Marques, CS
Recomendar Página Voltar ao Topo
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Direito da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z
Página gerada em: 2025-09-13 às 01:52:02 | Política de Privacidade | Política de Proteção de Dados Pessoais | Denúncias | Livro Amarelo Eletrónico