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Modeling the PEV Traffic Pattern in an Urban Environment with Parking Lots and Charging Stations

Título
Modeling the PEV Traffic Pattern in an Urban Environment with Parking Lots and Charging Stations
Tipo
Artigo em Livro de Atas de Conferência Internacional
Ano
2015
Autores
Neyestani, N
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Ver página do Authenticus Sem ORCID
Damavandi, MY
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Shafie khah, M
(Autor)
Outra
A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. A pessoa não pertence à instituição. Sem AUTHENTICUS Sem ORCID
Ata de Conferência Internacional
PowerTech, 2015 IEEE Eindhoven
Eindhoven, NETHERLANDS, JUN 29-JUL 02, 2015
Outras Informações
ID Authenticus: P-00K-W6Y
Abstract (EN): In this paper, a mixed-integer linear programing ( MILP) model for the traffic behavior of plug-in electric vehicles ( PEVs) in an urban environment is proposed. It is assumed that any environment can be categorized into different zones based on their urban functions ( e. g. industrial, residential, and commercial). Therefore, the interaction of PEVs that travel between these zones has to be modeled. Besides, it is assumed that in each zone a parking lot ( PL) and individual charging stations exist to provide the required state of charge ( SOC) for PEVs during their daily travel. As a result, the amount of power that these PEVs consume ( rather in PL or charging stations) and the amount of SOC that PEVs carry with them should be precisely computed. The proposed MILP model is applied on two zones urban area with residential and industrial districts and the numerical results prove the proficiency of the model.
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Nº de páginas: 6
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