Go to:
Logótipo
You are in:: Start > Publications > View > Perspetivas não-lineares e emergentes para o planeamento: O processo pedagógico como fator determinante
Map of Premises
FC6 - Departamento de Ciência de Computadores FC5 - Edifício Central FC4 - Departamento de Biologia FC3 - Departamento de Física e Astronomia e Departamento GAOT FC2 - Departamento de Química e Bioquímica FC1 - Departamento de Matemática
Publication

Perspetivas não-lineares e emergentes para o planeamento: O processo pedagógico como fator determinante

Title
Perspetivas não-lineares e emergentes para o planeamento: O processo pedagógico como fator determinante
Type
Chapter or Part of a Book
Year
2023
Authors
Gonçalo Neves
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Isabel Mesquita
(Author)
FADEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS View ORCID page
Scientific classification
FOS: Social sciences
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Notes: Capítulo bilingue. Título da versão em inglês - "Non-linear and emergent perspectives for planning: The pedagogical process as a determining factor".
Documents
We could not find any documents associated to the publication.
Related Publications

Of the same book

Treinar e avaliar as capacidades motoras numa perspetiva não periodizada (2023)
Chapter or Part of a Book
Fábio Yuzo Nakamura; Ana Ramos; Filipe Manuel Clemente; José Afonso
Prefácio (2023)
Chapter or Part of a Book
José Afonso; Isabel Mesquita
O aprendiz no centro do processo de ensino-aprendizagem: De recipiente vazio a construtor da própria aprendizagem (2023)
Chapter or Part of a Book
Isabel Mesquita; Cristiana Bessa; João Ribeiro; Cláudio Farias
Meta-avaliação: Ou a importância de avaliar o processo de avaliação (2023)
Chapter or Part of a Book
João Ribeiro; Maurício Facchini; Manuel Loureiro; José Afonso
Feedback bidirecional entre planeamento e avaliação: Um imperativo pedagógico (2023)
Chapter or Part of a Book
Patrícia Coutinho; Cláudio Farias; Jardel Costa; Isabel Mesquita

See all (7)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2025 © Faculdade de Ciências da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2025-06-28 at 17:29:44 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal