Go to:
Logótipo
You are in:: Start > Publications > View > Políticas de formação inicial de professores em Portugal no Processo de Bolonha: uma análise intrainstitucional a partir de práticas de formação = Initial teacher education policies in Portugal in the Bologna Process: an intra-institutional analysis based on training practices
Map of Premises
FC6 - Departamento de Ciência de Computadores FC5 - Edifício Central FC4 - Departamento de Biologia FC3 - Departamento de Física e Astronomia e Departamento GAOT FC2 - Departamento de Química e Bioquímica FC1 - Departamento de Matemática
Publication

Políticas de formação inicial de professores em Portugal no Processo de Bolonha: uma análise intrainstitucional a partir de práticas de formação = Initial teacher education policies in Portugal in the Bologna Process: an intra-institutional analysis based on training practices

Title
Políticas de formação inicial de professores em Portugal no Processo de Bolonha: uma análise intrainstitucional a partir de práticas de formação = Initial teacher education policies in Portugal in the Bologna Process: an intra-institutional analysis based on training practices
Type
Article in International Scientific Journal
Year
2015
Authors
Fátima Sousa-Pereira
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
José Melo de Carvalho
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Journal
Scientific classification
FOS: Social sciences > Educational sciences
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
License type: Click to view license CC BY-NC
Documents
File name Description Size
6-21 672.83 KB
Related Publications

Of the same authors

O desenvolvimento de competências na formação de professores no quadro do processo de Bolonha: um estudo exploratório (2010)
Summary of Presentation in an International Conference
Fátima Sousa-Pereira; Carlinda Leite; José Melo de Carvalho
Mudanças do currículo na formação de professores no Processo de Bolonha: contributos da investigação para a formação de professores (2012)
Article in International Conference Proceedings Book
Fátima Sousa-Pereira; Carlinda Leite; José Melo de Carvalho
Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Ciências da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-08-21 at 16:25:34 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal