Go to:
Logótipo
Você está em: Start > Publications > View > O aprendiz no centro do processo de ensino-aprendizagem: De recipiente vazio a construtor da própria aprendizagem
Publication

O aprendiz no centro do processo de ensino-aprendizagem: De recipiente vazio a construtor da própria aprendizagem

Title
O aprendiz no centro do processo de ensino-aprendizagem: De recipiente vazio a construtor da própria aprendizagem
Type
Chapter or Part of a Book
Year
2023
Authors
Isabel Mesquita
(Author)
FADEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS View ORCID page
Cristiana Bessa
(Author)
FADEUP
João Ribeiro
(Author)
FADEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS Without ORCID
Cláudio Farias
(Author)
FADEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS View ORCID page
Scientific classification
FOS: Social sciences
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Notes: Capítulo bilingue. Título da versão em inglês - "The learner at the center of the teaching-learning process: From empty container to builder of own learning".
Documents
We could not find any documents associated to the publication.
Related Publications

Of the same book

Treinar e avaliar as capacidades motoras numa perspetiva não periodizada (2023)
Chapter or Part of a Book
Fábio Yuzo Nakamura; Ana Ramos; Filipe Manuel Clemente; José Afonso
Prefácio (2023)
Chapter or Part of a Book
José Afonso; Isabel Mesquita
Perspetivas não-lineares e emergentes para o planeamento: O processo pedagógico como fator determinante (2023)
Chapter or Part of a Book
José Afonso; Gonçalo Neves; Patrícia Coutinho; Isabel Mesquita
Meta-avaliação: Ou a importância de avaliar o processo de avaliação (2023)
Chapter or Part of a Book
João Ribeiro; Maurício Facchini; Manuel Loureiro; José Afonso
Feedback bidirecional entre planeamento e avaliação: Um imperativo pedagógico (2023)
Chapter or Part of a Book
Patrícia Coutinho; Cláudio Farias; Jardel Costa; Isabel Mesquita

See all (7)

Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Arquitectura da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-07-25 at 13:51:19 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal