Go to:
Logótipo
Você está em: Start > Publications > View > Caracterizando o estudo autónomo a partir das aulas invertidas nos cursos de ciências farmacêuticas e de ciências da educação
Publication

Caracterizando o estudo autónomo a partir das aulas invertidas nos cursos de ciências farmacêuticas e de ciências da educação

Title
Caracterizando o estudo autónomo a partir das aulas invertidas nos cursos de ciências farmacêuticas e de ciências da educação
Type
Article in International Conference Proceedings Book
Year
2022
Authors
Amélia Veiga
(Author)
FPCEUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications Without AUTHENTICUS Without ORCID
Fernando Remiao
(Author)
FFUP
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications View Authenticus page View ORCID page
Conference proceedings National
Pages: 427-432
CNaPPES.21: 7º Congresso Nacional de Práticas Pedagógicas no Ensino Superior
12 a 16 de julho de 2021
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Educational
Documents
File name Description Size
427-432 254.11 KB
Related Publications

Of the same authors

Aulas Invertidas: relato de um estudo transdisciplinar (2020)
Article in International Conference Proceedings Book
Amélia Veiga; Fernando Remião; João Pedro Pêgo
As aulas invertidas em ciências farmacêuticas e o envolvimento dos estudantes (entre estudantes) (2022)
Article in International Conference Proceedings Book
Fernando Remiao; Amélia Veiga
Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Arquitectura da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-09-01 at 02:28:54 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal