Go to:
Logótipo
Você está em: Start > Publications > View > De que falamos quando tomamos por objeto a integração escolar?: uma perspetiva baseada no olhar de crianças que entram num novo ciclo numa nova escola
Publication

De que falamos quando tomamos por objeto a integração escolar?: uma perspetiva baseada no olhar de crianças que entram num novo ciclo numa nova escola

Title
De que falamos quando tomamos por objeto a integração escolar?: uma perspetiva baseada no olhar de crianças que entram num novo ciclo numa nova escola
Type
Chapter or Part of a Book
Year
2019
Authors
Armanda Zenhas
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Cristina Rocha
(Author)
FPCEUP
Pedro Silva
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
We could not find any documents associated to the publication with allowed access.
Related Publications

Of the same authors

The social relationship of research in a study about the agency of children in school-family interface (2013)
Article in International Scientific Journal
Armanda Zenhas ; Cristina Rocha; Pedro Silva
Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Arquitectura da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-10-06 at 09:21:38 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal