Go to:
Logótipo
Você está em: Start > Publications > View > Professores experientes e o uso das tecnologias digitais: mitos, crenças e práticas
Publication

Professores experientes e o uso das tecnologias digitais: mitos, crenças e práticas

Title
Professores experientes e o uso das tecnologias digitais: mitos, crenças e práticas
Type
Article in National Scientific Journal
Year
2019
Authors
Leanete Thomas Dotta
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Angélica Monteiro
(Author)
FPCEUP
Ana Mouraz
(Author)
REIT
View Personal Page You do not have permissions to view the institutional email. Search for Participant Publications View Authenticus page View ORCID page
Journal
Vol. 11 No. 1
Pages: 45-60
ISSN: 1645-4774
Other information
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
File name Description Size
45-60 202.71 KB
Related Publications

Of the same authors

Veteran teachers and digital technologies: myths, beliefs and professional development (2020)
Article in International Scientific Journal
Angélica Monteiro; Ana Mouraz; Leanete Thomas Dotta

Of the same journal

O manual escolar de ciências naturais: tecnologias educativas: modificação ou transformação? (2019)
Article in National Scientific Journal
Alcina Figueiroa; Ana Paula Rodrigues; Angélica Monteiro
Educação Ambiental e Resíduos Sólidos Urbanos: Caminho para um Futuro Sustentável (2015)
Article in National Scientific Journal
Maria da Conceição Pereira Ramos; M. A. P. T. Macedo
A supervisão: funções e competências do supervisor (2010)
Article in National Scientific Journal
Natividade Maio; Helena Silva; Armando Loureiro
Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Arquitectura da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-08-30 at 10:06:32 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal