Go to:
Logótipo
Você está em: Start > Publications > View > Conceito de envolvimento da criança em contexto pré-escolar: Estudo do envolvimento de crianças com e sem necessidades educativas especiais em contextos pré-escolares inclusivos
Publication

Conceito de envolvimento da criança em contexto pré-escolar: Estudo do envolvimento de crianças com e sem necessidades educativas especiais em contextos pré-escolares inclusivos

Title
Conceito de envolvimento da criança em contexto pré-escolar: Estudo do envolvimento de crianças com e sem necessidades educativas especiais em contextos pré-escolares inclusivos
Type
Article in International Conference Proceedings Book
Year
2014
Authors
Tânia Almeida
(Author)
Other
The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. The person does not belong to the institution. Without AUTHENTICUS Without ORCID
Conference proceedings International
Pages: 1529-1543
IX Congresso Iberoamericano de Psicologia/2º Congresso da Ordem dos Psicólogos Portugueses
Lisboa, 9 a 13 de setembro de 2014
Other information
Language: Portuguese
Type (Professor's evaluation): Scientific
Documents
File name Description Size
1529-1543 176.69 KB
Recommend this page Top
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Arquitectura da Universidade do Porto  I Terms and Conditions  I Acessibility  I Index A-Z  I Guest Book
Page created on: 2024-07-26 at 12:19:56 | Acceptable Use Policy | Data Protection Policy | Complaint Portal